lørdag den 12. januar 2019

Giveaway "Outsideren"

I anledningen af at det disse dage er et år siden, jeg startede med at blogge på Litteraturtale, har jeg i samarbejde med Politikens Forlag og Hr. Ferdinand lavet en giveaway.

Jeg synes, at du også skal have chancen for at læse den spændingsroman, der blev min debut med Stephen Kings forfatterskab, nemlig "Outsideren" af Stephen King, som jeg har anmeldt her på bloggen ved året start.

For at deltage i konkurrencen skal du blot følge min Instagramprofil, der ligeledes hedder Litteraturtale og like det opslag, der passer til konkurrencen. Du kan få et ekstra lod i vinderpuljen ved at tagge en ven eller veninde, der også fortjener en fængslende læseoplevelse. 
Vinderen trækkes mandag den 21. januar 2019.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læsefestivalen “Vi læser sammen”

Efter pressemødet i går er det som om, at løfterne om forår og bedre tider lader vente lidt på sig! Men det skal heldigvis ikke hindre os i ...